דיאטת שיא
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/07/2008 | 13:33 | מאת: מירי
אני בת 25 שקלתי לפני שתיים 120 קילו התחלתי לעשות דיאטה ירדתי 50 קילו בשנה נכנסתי להריון ואני אחרי לידה שוקלת 90 קילו איך אני חוזרת למשקלי הקודם שהוא 65 קילו עזרו לי
18/07/2008 | 07:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום מירי, ראשית, כמה זמן את אחרי הלידה? שנית, באיזו דרך ירדת קודם במשקל? אם מדובר בדיאטה מאוזנת ובריאה, אזי זוהי הדרך גם עכשיו. זה תלוי בכמה זמן עבר מהלידה, האם את מניקה וכו'. אבל הדרך היא לשנות את דרך האכילה ולחזור לרזות, לאט ובסבלנות. זכרי שלקח לא מעט זמן לעלות במשקל, וכן כי גם אחרי הלידה עדיין התמונה ההורמונלית בגוף שונה באשר בימים רגילים. בברכה מוניקה קרן