עזרה בבקשהה!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/07/2008 | 04:38 | מאת: דנית
שלום אני שוקלת 70 קג וגהובי171 אני בת 14 רציתי לדעת אם התפריט שלי טוב? וכמה קג אני אמורה בערך לרדת בחודשים? ארוחת בוקר: שתי פרוסות לחם קל + 2 כפות גבינה 5% או כוס קורנפלקס + כוס חלב 1%. ארוחת ביניים: שתי פרוסות לחם קל + 4 פרוסות פסטרמה + כף טחינה או כף חומוס + פרי. ארוחת צהריים: חזה עוף על האש או 2 טבעול לייט + תפוח אדמה אפוי או 3 כפות אורז + סלט ירקות + כף חומוס וכף קטשופ. ארוחת ביניים: חטיף בריאות + פרי או שתי פרוסות לחם + כפית ריבה לייט + פרי. ארוחת ערב: שתי פרוסות לחם קל + כף טחינה או כף חומוס + ביצה + כף גבינה + סלט ירקות + כפית שמן. ארוחת לילה: מעדן 0%+ פרי. או שלגון דיאט + פרי. בנוסף: 12-15 כוסות מים ביום כוס חלב דל שומן ל3-4 כוסות קפה ביום. ירקות חופשי. שעה הליכה מינימום 3 פעמים בשבוע.
16/07/2008 | 06:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנית, זה נראה תפריט לא רע. אני היתי אוכלת קצת יותר דגנים, כלומר יותר פרוסות לחם קל או מחליפה את חלקן ללחם מלא "רגיל". 15 כוסות מים, זה מוגזם. הסתפקי בכ-12, אלא אם כן את רגילה לכמות הזו מקודם. לכל גוף יש קצב ירידה במשקל משלו, אך אני מעריכה שעם התפריט תרדי בערך 1 ק"ג לשבוע. מי הרכיב עבורך את התפריט? בברכה מוניקה קרן