האם המשקל שלי תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/07/2008 | 21:24 | מאת: אלמונית
היי אני שוקלת 50 ק"ג והגובה שלי הוא 1.68 האם זה נחשב למשקל תקין?
15/07/2008 | 16:07 | מאת: גאיה
לפי מה שאני יודעת .. מדיאטנית של "כללית" שעם למטר 1.58 צריך לשקול 53 אז משקלך אינו תקין.
16/07/2008 | 06:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, בת כמה את? המשקל שלך אינו תקין, הוא נמוך מדי. מומלץ לך משקל מינימלי של 52 ק"ג. בברכה מוניקה קרן