דחוףףףףףףףףףףףףףףףףף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/07/2008 | 16:47 | מאת: איזי
אני בת 40 שוקלת 68 שקל לגובה של 1.68 . אני חייבת להוריד 10 קילו. במשך היום אני שותה 6 נס קפה עם סוכרזית וחלב 1% . בצהריים צלחת גדולה עם ירקות מוקפצים וירקות טריים + 3 כפות שמן( 2 גמבה אדומה- חצי קופסה פטריות טריות - בצל 1 - וכרוב אדום חצי . בערב רק פירות רבע אבטיח ,2 אפרסק, 2 תפוחים . כמה קלוריות אני צורכת בערך . תודה
14/07/2008 | 21:49 | מאת: .
קודם כל בדיאטה צריך לצרוך רק עד 2 מקיסמום 3 פירות ! מה עם בשר ומוצרי חלב ? ופחממות ? את לא תורידי הרבה
16/07/2008 | 06:30 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את צורכת כ-1000 קלוריות, אך מה שיותר חשוב שזו דיאטה לא טובה. את אוכלת רק פחמימות כמעט ללא שום גיוון. מה לגבי דגנים, חלבונים, מוצרי חלב, דגים, בשר וכו'? לא בריא לאכול כך. בברכה מוניקה קרן