עזרה דחופה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/07/2008 | 23:22 | מאת: אורה
אני מנסה לרזות כבר תקופה ארוכה ונשברת לעיתים קרובות...שוקלת כעת 70 וגובה 160 עברתי בירור גסטרו עקב כאבי בטן ונפיחות, הבירור היה תקין , אני חוששת שאני רגישה למוצרי חלב, אני יודעת לרדת במשקל רק כשאני מפסיקה לאכול פחמימות ואז כשאני מפסיקה את הדיאטה - אני עולה כפול...אני רוצה לרדת 15 קג בדחיפות תציעו לי איך - בבקשה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!אני בת 40 ...
14/07/2008 | 11:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום אורה, את בעודף משקל שמפריע לך, ונראה שאת מוכנה לנקוט בצעדים כדי לשנות את המצב. למה את מתכוונת שאת יורדת רק כשאת מפסיקה לאכול פחמימות. האם רק בדרך זו את מצליחה לשמור על התפריט המוצע, ופחות רעבה, או שכאשר משולבות פחמימות בתפריט קצב הירידה הוא הרבה יותר איטי? בכל מקרה עלייך לקחת בחשבון שדיאטה אינה עניין זמני. זהו תהליך הכולל את שלב הירידה במשקל, וגם לאחר הגעה למשקל היעד, את אמרה להמשיך ולאכול עפ"י אותם העקרונות כדי לשמור על המשקל. אם את חוזרת להרגלייך הישנים, את תחזרי גם למשקלך הישן. גשי ליעוץ תזונתי ובעזרת דיאטנית הרכיבו תפריט המתאים לך. בקשר למוצרי החלב: מדוע את חושבת שאת רגישה? אילו תופעות את חווה? בברכה מוניקה קרן