הפניה לדיאטנית דרך קופת החולים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/06/2007 | 19:39 | מאת: קימי
אני בקופ"ח כללית. איך אני משיגה הפניה לדיאטנית או תזונאית דרך קופת החולים והאם הביטוח מכסה את זה (יש לי מושלם ולא מושלם פלטינום)
03/06/2007 | 20:06 | מאת: נטלי
אני חושבת שכיסוי משלים מספיק לקבל הפניה לדיאטנית/תזונאית של הקופה, פשוט לקבוע תור. אני חושבת שפלטינום מרחיב את הזכאות למס' פגישות שנתיות גדול יותר. בנוסף, אם כבר העלת את הנושא, פלטינום מעניק כיסויים רחבים מאוד במגוון תחומים (תרופות שמחוץ לסל, ניתוחים והשתלות, פלסטיקה, הריון...) ואני ממליצה לך לשקול לשדרג את הביטוח. ההבדל במחירים בין המושל לפלטינום הוא לא כ"כ גבוה
04/06/2007 | 10:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום, איני בקיאה בנושא, אך ההפניה לדיאטנית יכולה להעשות דרך רופא המשפחה. בברכה מוניקה קרן