בקפה נמס עלית יש קלוריות.? דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/07/2008 | 21:22 | מאת: חנה67
12/07/2008 | 01:21 | מאת: חנה67
14/07/2008 | 06:22 | מאת: מוניקה קרן
הקלוריות בקפה הן זניחות לחלוטין. משהו כמו 2-4 קלוריות לכוס. בברכה מוניקה קרן