בשר טחון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/07/2008 | 16:54 | מאת: נעמה18
כמה קלוריות יש בכוס רגילה של בשר טחון?[לפני בישול]
14/07/2008 | 06:21 | מאת: מוניקה קרן
בהנחה שבכוס, יש כ-200 גרם בשר בקר לפני בישול,הוא מכיל 490 קלוריות. בברכה מוניקה קרן