לגבי המשקל שלי=)
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת כמעט 18. גובהי הוא 1.63 ומשקלי 56. אני שומרת היטב על המשקל בערך מגיל 15 אך לפני כחודש וחצי לערך הגעתי למשקל קרוב ל60 קילוגרם, ופצחתי בדיאטה כיוון שהרגשתי כבדה. כיום משקלי עומד על 56 קילו, ואני רוצה להגיע ל50. רציתי לשאול: 1. האם המשקל שלי כיום תקין? 2. מהו המשקל האידיאלי עבור נערה בגילי וגובהי? 3. קצב הירידה שלי האט. יש משהו לעשות נגד זה?
שלום אלה, משקלך מצוין ביחס לגובה ולגיל ואיני רואה סיבה להמשיך ולרזות. כל ירידה במשקל, ע"י דיאטה עלולה להקשות על שמירת המשקל בהמשך ולעליה נוספת. כדאי לשמור על תזונה נכונה ולשלב פעילות גופנית על בסיס יומי. קצב הירידה במשקל משתנה תוך כדי התהליך של ירידה במשקל. זה טבעי. צריך להמשיך ולהתמיד בדיאטה (שכאמור עדיף להפסיק בשלב זה) ולהגביר מעט את הפעילות הגופנית. בברכה מוניקה קרן