האם זה בסדר?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום.. אני אלינור ואני 1.58-1.60 בת 19 שוקלת 51.8 קילו.. רציתי לשאול כמה שאלות: 1. האם המשקל הוא תקין ולדעתך אני צריכה להוריד עוד? 2.אני רוצה להוריד למשקל 48 זה בסדר? 3. כמה קלוריות אני שורפת ביום.: בבוקר 3 קרקרים מרובעים לחמית עם 3 כפיות קטנות של קוטג 3 אחוז ודנונה 0 אחוז צהרים רגיל פאסטה וליד זה בשר או שניצל תירס בערב שוב 3 קרקרים וקוטג 3 אחוז באמצע בין לבין סוכריות מאסט בלי סוכר ומסטיקים בלי סוכר.... 4. פעם שמעתי שמסטיק מנפח תבטן זה נכון?
שלום אלינור, 1.המשקל שלך ביחס לגובה מצוין, ואין צורך לרזות. 2. במשקל של 48 ק"ג תתקרבי מאוד לתת משקל ואיני חושבת שזה מומלץ. כדאי לשלב פעילות גופנית כחלק מאורח החיים, נוסף לתזונה בריאה ולשמור על המשקל הקיים. 3. את צורכת כ-900 קלוריות בלבד, שזה מעט מאוד. כדאי להוסיף לתפריט היומי גם לפחות 2 מנות פרי, ירקות, ומעט שומנים כמו טחינה, אבוקדו, שמןזית, אגוזים לא קלויים וכו'. 4. לעיסת מסטיק גורמת להכנסת אוויר לקיבה, מה שעלול לגרום לתחושת נפיחות וכאבי בטן. ישנם אנשים הרגישים לתופעה ואחרים שהיא כמעט ואינה מתבטית אצלם. אם את נמנית על הקבוצה השניה אין מניעה בלעיסת מסטיק. בברכה מוניקה קרן