רקפת 21 להבים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/07/2008 | 00:29 | מאת: נירה
יש לי את מחלת ריפלקס ודלקת חזקה וושט ברצוני לדעת עם כאבי גרון וקושי בדיבור זה חולשה וכו' בעקבות מה שיש לי, אני לוקחת כדורים בשם לנטון העם זה אמור לעזור לי ?
לקריאה נוספת והעמקה
14/07/2008 | 18:58 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום נירה : רפלוקס יכול לגרום לדלקת במיתרי הקול ולתחושת מרירות בפה בעיקר בלילה. תרופות מסוג הלנטון עוזרות בהחלט להפחית את החומציות של הקיבה ומקלות על התופעות שתיארת. האם נבדקת על ידי גסטרואנטרולוג ? רופא אף אוזן וגרון ? בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי