מה עוד אפשר לעשות כדי לרזות?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני סובלת ממשקל עודף מאז ההריונות שלי. מנסה בכל דרך להוריד, דיאטות וכו' . הרופא שלי טוען שאני בסיכון למחלות לב. אני מאד פוחדת מזה. האם יש תרופה שיכולה לעזור לי להוריד היקפים ואת הבטן? אשמח לתשובה מהירה.תודה
שלום גלית, אכן המצב מדאיג וכדאי לטפל בו בהקדם. הטיפול חייב לכלול שינוי אורח החיים וזה כולל תזונה ופעילות גופנית. קיימות תרופות (הניתנות במרשם) שעוזרות לתהליך ההרזיה. הן חלק משלים לשינוי באורח החיים, ולא תחליף לו. כדאי לפנות ליעוץ תזונתי אצל דיאטנית להתאמת תפריט אישי ולאחר מכן בעזרתה ובהתיעצות עם הרופא המטפל אפשר להעריך האם כדאי לשלב גם טיפול תרופתי. אצלנו במרפאה אנו משלבים טיפול תזונתי עם טיפול קוגנטיבי התנהגותי, המטפל בחלק שממנו נובעת ההשמנה- הראש, תוך ליווי והשגחה רפואיים. לפרטים את מוזמנת לגלוש לאתר www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן