בבקשה עזרה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/07/2008 | 19:48 | מאת: אילונה
כל החיים שלי הייתי שמנמנה והסיבה העיקרית היא שאני לא מצליחה להפסיק לאכול.. אני פשוט לא מרגישה שבעה אף פעם ואם כבר אני מרגישה שבעה פשוט מתחשק לי עוד ואני לא מצליחה לפתור את זה... יש לך אולי איזה תפריט לתת לי אבל בלי שאני ארעיב את עצמי .
07/07/2008 | 23:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום אילונה, הדרך הטובה ביותר להתגבר על רעב היא לאכול ארוחות קטנות כל 2.5-3 שעות. כך דואגים לרמת סוכר קבועה יחסית בדם והפחתת תחושת הרעב. לגבי הנקודה השניה שציינת, שכבר אינה קשורה לרעב פיסיולוגי- פה את צריכה לעבוד על המחשבה. לתכנן את האכילה. לשאול את עצמך לפני שאת אוכלת: האם אני רעבה? מה הסיבה שאני הולכת לאכול? בחלק מהפעמים תגלי שהסיבה היא רגשית, את אוכלת מתוך שעמום, לחץ, חרדה וכו'. פה את צריכה לעצור. ולהגיד לעצמך (למשל): האכילה לא תשנה את הרגשתי. אני משועממת. עלי למצוא תעסוקה מתאימה ומעניינת, האכילה תדחה את השעמום רק בדקות ספורות. איני נותנת תפריטים במסגרת פורום זה. אך יש שירות חדש, דיאטה און ליין (לינק בראש העמוד), לשם את יכולה להצטרף, החודש הראשון חינם, ואחרי הכנסת מספר נתונים על עצמך, דיאטנית מתאימה לך תפריט שאת יכולה להעזר בו לצורך ויסות האכילה שלך. בברכה מוניקה קרן