עזרררה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/07/2008 | 16:14 | מאת: הודיה
שלום, אם הגעתי למצב שבו כל דבר שאני אוכלת ממנו אני משמינה ממנו, מה אני יכולה לעשות כדי לשנות זאת?
07/07/2008 | 12:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום הודיה, את שואלת שאלה מאוד כללית. למה את מתכוונת? האם את יכולה לתת לי יותר רקע על עצמך ועל העבר התזונתי שלך? בברכה מוניקה קרן
07/07/2008 | 15:03 | מאת: הודיה
תודה על זה שענית, אני בת 15 ו3 חודשים, בבוקר אני אוכלת 2 פרכיות עם גבינה ושוקו, צהריים אני אוכלת חצי צלחת סלט, רבע צלחת אורז ותוספת של שניצל או עוף. בערב אני אוכלת 2 פרכיות עם גבינה וסלט. ואני עושה כ-3 פעמים בשבוע הליכה וריצה של שעה. אני שוקלת 56 קילו בערך. אני מנסה הרבה זמן להוריד 3 קילו ואיני מצליחה. הגעתי למצב שאם אני אוכל קצת יותר מהרגיל אני אראה שבטני נפוחה, או שאם אני אתעמל פעמיים בשבוע אני אראה שקצת שמנתי. התוכלי לייעץ לי מה לעשות?