דיאטה ללא תוצאות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/06/2007 | 18:39 | מאת: שקד
אני בדיאטה משולבת בהתעמלות כבר כמה חודשים, אני לא בחורה שמנה, אני בעיקרון מנסה להשיל כמה קילוגרמים בודדים ולעצב את הגוף לקראת הקיץ. כבר ירדתי 6 קילו, אבל אני לא מרגישה שיש שינוי חיצוני, אני מאד רוצה בטן שטוחה רגליים רזות יותר ומותניים צרות יותר, אבל כלום לא קורה! מה עליי לעשות? האם זה אפשרי שהבטן, המתניים והרגליים שלי הם חלק ממבנה הגוף שלי, ושאין לי אפשרות לשנות את זה?
04/06/2007 | 12:32 | מאת: מוניקה קרן
שלום שקד, ראשית עליי לשבח ולעודד אותך על ההתמדה בשינוי אורח החיים שאת מנהלת. כמו כן נראה שיש תוצאות, השלת 6 ק"ג ממשקלך זה מצוין. כדי להרגיש עוד את השינוי, שאינך רואה מספיק נסי לבדוק, איך בגדים מונחים עלייך כעת או שאולי ירדת מידת בגד. גם זה יכול להמחיש טוב יותר את ההישג. בקשר למבנה הגוף את צודקת, לכל אחד יש מבנה משלו, ויכול להיות שהבטן השטוחה והרגליים הרזות כמו שאת מדיימנת אותם, אינם ברי השגה על הגוף האישי שלך. לכן תמיד מומלץ להשוות התקדמות רק ביחס לעצמך. איך את נראית היום לעומת לפני מספר חודשים. האם הבטן השתטחה מעט? הרגליים כעת צרות יותר? סביר שכן. אינך יכולה להשוות את הגוף שלך לגוף של מישהי אחרת. תמשיכי לעבוד קשה ולשמר את התוצאות. בברכה מוניקה קרן