אכילה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/05/2007 | 09:04 | מאת: אלי
שלום אני בן 21 ואני אוכל המון פיתות ,כלומר כל יום פיתה ועם כל טוב בה (בעיקר בשר) אני רוצה לדעת מדוע אני לא משמין בכלל ? נשאר כמו שאני למרות שאני אוכל לא מעט (בלי שום קשר לפיתה ) אשמח לשמוע ממך דר' . תודה
30/05/2007 | 12:04 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלי, הסיבה ליציבות המשקל שלך היא האיזון האנרגטי בו הגוף שלך נמצא. כלומר, אתה אוכל הרבה קלוריות ואתה כנראה מבזבז את אותה כמות קלוריות בפעילות היומיומית שלך. וכך לא נשארת אנרגיה עודפת שהגוף שלך צריך לאחסן במאגרי השומן. כחלק מהאיזון הזה פועלות לטובתך מספר עובדות: 1. גילך הצעיר והעובדה שאתה בחור (לעומת בחורה), גברים זקוקים לכמות אנרגיה גבוהה יותר לשימור משקלם, במיוחד בצעירותם. 2. כנראה שגם הגנטיקה פועלת ויש לך חילוף חמרים מהיר ובזבזני. למרות זאת אני ממליצה לך לשמור על תזונה בריאה, כי קיים סיכוי סביר שבעוד מספר שנים כבר לא תוכל לקיים את סגנון החיים הנוכחי ואז השינוי שתצטרך לעשות יהיה גדול ואולי קשה יותר. בברכה מוניקה קרן