כמה קלוריות ב...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כמה קלוריות יש בכף של גבינה לבנה 5%? כי במחשבונים שונים מצאתי תוצאות שונות...
שלום יעל, ב-100 גרם גבינה לבנה 5% יש כ-105 קלוריות. עכשיו השאלה כמה גרם גבינה יש בכף. נהוג להחשיב כף כ-25 גרם, לכן יש שם 26 קלוריות. בברכה מוניקה קרן