כמה קלוריות בכמות הבאה בסך הכל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/06/2008 | 21:21 | מאת: עדנה
3 לחמניות קלות מקמח מלא-כל יחידה 140 קלוריות,+2 כפות גבינה לבנה5%,+2 ביצים קשות,2+ כפות חומוס,+3 כוסות חלב1% תודה,בברכה: עדנה.
23/06/2008 | 11:20 | מאת: מוניקה קרן