כמה קלוריות יש בפילה של דג מוסר?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
והאם דג מוסר נחשב לבריא וטוב לאדם בדיאטה? בהנחה שהוא אפוי/צלוי על האש ולא מטוגן
בפילה של 250 גרם, אל מטוגן יש כ-250 קלוריות. זה דג לא שמן במיוחד, אך גם לא עשיר בחומצות שומן אומגה 3. בברכה מוניקה קרן