שאלה בנושא תזונה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכולם. אני מאוד מתעניינת בתזונה ובכלל בביולוגיה של גוף האדם, וגיליתי לאחר כמה שיעורים בבית הספר בנושא תזונה וחומרי הבניין של הגוף שזה הפך אותי להרבה יותר מודעת לנושא, ועכשיו לפני שאני לוקחת משהו לאכול אני יכולה באמת להעריך את המאכל, האם הוא בריא או לא, פחמימות שומנים, מינרלים קבוצות מאכלים, מה נחוץ לגוף וכמה ביום וכול הדברים שקשורים לזה. רציתי לבקש המלצות לספר או כמה ספרים מדעיים בנושא, אבל רציתי לבקש המלצה לספרים מדעיים שמסבירים על חומרי הבניין, דברים שהגוף זקוק להם, פירמידת המזון תאי שומן ועוד וממש מידע בנושא ולא המלצות לאורך חיים בריא יותר לדוגמא. תודה רבה מראש, מורן
שלום מורן, את יכולה להעזר בספר "תזונה פרי מחשבה" של אילנה רוזנברג, שמסביר בצורה טובה, ופשוטה על התהליכים בגוף, תזונה במצבי בריאות וחולי. בברכה מוניקה קרן