עזרה דחופה!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/06/2008 | 10:02 | מאת: אנונימית
שלום! קודם כל תודה על העזה הרבה שלכם!. סליחה על המכתב הארוך אבל זה ממש דחוף. אני בת 17 1.62 מטר, 55 קילו,לפני כשנתיים שקלתי 64 קילו ועשיתי דיאטה די רצינית במשך כ-4 חודשים,בסופה ירדתי 17 קילו(הייתי 47 קילו).שמרתי על משקל זה עד לפני כחצי שנה,בעיקר בגלל לימודים וגם בגלל שעברתי ניתוח בקע מפשעתי, כתוצאה מהספורט הרב שעשיתי(6 ימים בשבוע בין 45 ל60 דקות של אירובי מדרגה,בבית). כעת אני 8 קילו יותר ומשתדלת לעסוק בספורט בחיי היומיום-יורדת מוקדם יותר מהאוטובוס,עולה רק במדרגות וכד',השבוע נרשמתי למכון כושר ועפ"י תוכנית האימונים אני עושה בין 45-60 דקות אירובי ופעם ביומיים כוח. שאלתי היא: באיזה קצב ובאיזו הדרגתיות אני צריכה לעבוד כדי לרדת ולשמור על משקל של 50 קילו? יש לי בעיה אגם עם האוכל- אני משתדלת לאכול בריא -לחם מלא,גבינות רזות,ירקות וכד'-כאשר המטרה שלי היא עד 1000 קלוריות ליום אבל לפני מבחן או לחץ אחר אני אוכלת דברים מתוקים-אבל לא בולעת אותם-אני מוציאה אותם החוצה אחרי שלעסתי אותם. אני לא יודעת איך להפסיק עם זה בעיקר בגלל שגם לאמא שלי יש בעיית אכילה היא בגובה שלי,בת 40 ושוקלת 49 קילו-היא לא אוכלת וכשכם היא מוציאה החוצה אני מרגישה שאם היא תקבל עזרה גם אני יושפע לטובה אבל היא לא מוכנה,יש לכם רעיונות בשבילי? אני ממש צריכה עזרה!!!!!!! אני מרגישה ממש שמנה בגלל שכל האנשים שראו את הירידה הדרסטית שלי פתאום מסתכלים עליי כאילו אני דובה,בעיקר אמא שלי אבל הם מפחדים להגיד לי משהו כי הם יודעים שאני ארד שוב... נ.ב-פגעם קודמת הפסיק לי המחזור ולכן אני צריכה לרדת בהדרגתיות. תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
20/06/2008 | 13:26 | מאת: adi
היי, לדעתי את במשקל תקין ואין לך לאן לרדת. את מפתחת סוג של הפרעת אכילה. עדי
21/06/2008 | 12:30 | מאת: ריקי
את לא שמנה. את מחקה את אימך. צאי מן הבית. גורי במקום אחר ותחיי את עצמך. תתחילי ליהנות מן החיים ואל תבלי אותם בספירת קלוריות.
22/06/2008 | 06:51 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את במשקל טוב מאוד. את סובלת מהפרעת אכילה ודימוי גוף לקוי. עלייך לקבל עזרה וטיפול, רצוי במרכז רב מקצועי העוסק בתחום. אין מה לדבר פה על ירידה הדרגתית או אחרת במשקל. גם פעילות גופנית במכון כושר אינה בשבילך. פני לעזרה ומהר. בברכה מוניקה קרן