כמה זה 30 גרם קורנפלקס צהוב של תלמה ללא סוכר ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/06/2008 | 21:37 | מאת: ץ
21/06/2008 | 10:24 | מאת: dorin
בערך 110 קל..
21/06/2008 | 12:04 | מאת: ..
.התכונתי לכמה זה בגרמים,כוס,חצי כוס,כמה?
22/06/2008 | 06:49 | מאת: מוניקה קרן
30 גרם קורנפלקס הם בערך הנפל שנכנס בכוס חד פעמית, מכילה כ-120 קלוריות. בברכה מוניקה קרן