להרזות או לא?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 11 וה גובה שלי 168 והמשקל 50 ורצי תי לדעת אים אני צריכה דיאטה כי אני לא כל כך שמנה!!!
משקלך תקין ביחס לגובה ולגיל. אין צורך לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן