ניסיתי הרבה שיטות מה לעשות?לא מצליחה לרדת במשקל..
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי, אני 1.68,ושוקלת 75.אני ניסיתי הרבה שיטות כדי לנסות ולהרזות כמו שומרי משקל,כדורים טבעיים ועוד כל מיני דבירם כאלה בסיגנון..אי ממש מיואשת ולבד אני בטוח לא יכולה אני רוצה לקבל המלצה על איזה מומחה או שיטה שאולי לא ניסיתי? תודה.
העובדה שלא הצלחת לרזות אחרי שניסית כל כך הרבה שיטות לא מפתיע בכלל וזו לא אשמתך. זה היה ברור שלא תצליחי עוד לפני שהתחלת, כי דיאטה לא יכולה לעזור לאף אחד לעשות שינוי ולא משנה אם מכנים אותה "מאוזנת" , "אורח חיים בריא" ושאר הקלישאות. כדי לרזות בראש וגם בגוף לא עושים דיאטה, לומדים להכיר את הגוף, איך להיות קשובים לו ואז הגוף מרזה בקלות ובטבעיות. לגישה הזו קוראים "הרזיה ללא דיאטה", לא מדברים על תפריטים, ספירת קלוריות או דיאטה מכל סוג. זו לא שיטה, זו גישה שקיימת שנים רבות. שלחי לי מייל ואני אפנה אותך בכיוון המתאים: [email protected]
שלום עדי, לצערי, קשה לרזות וקשה עוד יותר לשמור על התוצאה. את בעלת עודף משקל קל, וכדאי לטפל בבעיה בטרם תחמיר. אני מאמינה בשיני אורח חיים ולא דיאטה שנמשכת פרק זמן מוקצב. במרפאתנו אנו משלבים טיפול תזונתי עם טיפול קוגנטיבי, שבודק את מקור בעית ההשמנה מהשורש וכך מוצאים את הפתרונות המתאימים עבורך לשליטה טובה יותר על האכילה ושמירה על התוצאות. כל זאת תוך פיקוח רפואי. את מוזמנת להכנס לאתר ולהתרשם www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן