שלום מוניקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/06/2008 | 08:19 | מאת: ליאת
בני בן ה 12 רגיש לחלב ולשומשום רציתי לדעת איזה מקורות סידן נוספים קיימים כדי שאתן לו ולא יווצרו לו חסכים. האם כדאי גם לקחת תוספים? ויטמינים? תודה!
19/06/2008 | 16:45 | מאת: מוניקה קרן
שלום ליאת, מקורות נוספים לסידן מן התזונה כוללים סרדינים עם העצמות, פולי סויה, מוצרי סויה המועשרים בסידן כמו חלב סויה, טופו, יוגורטים וכו', שקדים, אגוזי אילסר, כרוב, שעועית ירוקה, ברוקולי, משמשים ותאנים מיובשים. לגבי שימוש בתוספים צריך להתיעץ באופן פרטני עם דיאטנית. לבדוק כמה סידן בנך צורך מהמזון ואם יש צורך כדאי לקחת תוסף במינון המתאים. בברכה מוניקה קרן