אשמח עם תעני
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הקורונפלקס הרגיל הצהוב עם הדבש..זה ממש משמין? ואני אוכלת בלי חלב
שלום שרית, כמו כל מזון אחר, התכולה הקלורית היא שאלה של כמות. מנה של 30 גרם (כוס חד פעמית) מכילה כ-120-140 קלוריות. בברכה מוניקה קרן