כמה קלוריות בתפריט?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/06/2008 | 17:53 | מאת: תמר
בוקר:2 פרוסות לחם קל +2 כפות גבינה 5%+מעדן דיאט:צהריים:ירך עוף+2פרוסות לחם קל +סלט(3 ירקות)+כפית שמן:ביניים:לחמניה קלה מחיטה מלאה(131 קלוריות-לפי האריזה)+2 כפות גבינה 5% ערב:2 פרוסות לחם קל+2 כפות גבינה 5%+מעדן דיאט+2 כוסות קפה במשך היום ללא סוכר ועם חצי כוס חלב1% אשמח לקבל תשובה.בברכה תמר
17/06/2008 | 18:53 | מאת: מוניקה קרן