נחשב שמן?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/06/2008 | 14:07 | מאת: אגוז
היי, אני בן 13. אני שוקל 102 קילו והגובה שלי הוא 1.52. אני נחשב שמן? ההקף מתניים שלי הוא 178 ס"מ ויריכיים הוא 162 ס"מ. אני צריך להוריד משקל? אם כן,איך?
16/06/2008 | 22:07 | מאת: דנה
כן אתה מלא .. וכדי לך להוריד זה יהיה קשה בהתחלה אבל אח"כ אתה תתרגל ותהנה מכך שאתה רזה !!! אתה לפחות צריך להוריד עד שתיהיה בסביבות ה62-7 בהצלחה שיהיה לך !!!!!!!
17/06/2008 | 18:50 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אתה בהחלט נחשב כסובל מהשמנה. כדאי לפנות ליעוץ תזונתי ורפואי מקצועי כדי לקבל הכוונה, הדרכה וליווי לתהליך של ירידה במשקל. תוכל לגלוש גם באתר שלנו www.drlevy.co.il ולהתרשם מהטיפול שאנו מציעים. בברכה מוניקה קרן
19/06/2008 | 19:32 | מאת: אגוז
הנתונים לא כ"כ מדויקים,מצטער,מזמן לא נשקלתי. אני שוקל 137.6 ק"ג,הגובה 1.61, הקף המותניים - 201 ס"מ,הקף ירכיים - 188 ס"מ. (מידת חולצה אם זה חשוב - XXXL) אני נחשב בקבוצה שמיועדת להשמנה? זה מסוכן? גם לקראת הקיץ אני קצת מתבייש כי אם אני מוריד חולצה אז רואים לי את הבטן והיא די גדולה יחסית לחברים שלי,וגם החזה שלי שמוט כזה והוא גדול אז הוא מסתיר את הבטן שלי קצת וצוחקים עליי. אני אוכל שלוש-ארבע פעמיים בשבוע מקדונלדס (דאבל מק + גלידה) ופיצות לפעמים... אני לא עושה הרבה ספורט... יש לי קפלים בבטן גם שאני לא יושב אז אני רוצה לשלא יראו אותם לקראת הקיץ... יש לכם הצעות?