השמנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/05/2007 | 22:47 | מאת: תומר
שלום אישתי בת 28 וסובלת מהשמנת יתר בעבר עשתה ניתוח קיצר קיבה והורידה 50 ק"ג ובאותו התקופה היכרנו עקב סיבוכים בטבעת של הקיבה היא נאלצה להסיר אותה ועברה שנה מאז והיא עלתה אני משאר 30 ק"ג אני מנסה בכל דרך לומר לה שמלבד החיצוניות שלא מושכת אותי יש גם את היבט הרפואי שהוא נורא מפחיד אותי אין לנו עדיין ילדים ואני חושב שזה ממש לא יהיה בריא שהיא תיהיה בהריון ככה שאלתי איך אומר לה שהיא צריכה דיאטה כי כל פעם שהנושא עולה נוצרת מריבה
28/05/2007 | 12:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום תומר, אולי תשובתי לא תמצא כן בעיניך, אך זהו המצב. אישתך אדם מבוגר, אחראי וקובע לעצמו. אני בטוחה שגם בעיניה לא מוצאת חן העליה במשקל והיא בוודאי שואפת לרדת. אך הערותיך בנושא אינן עוזרות לה ובוודאי מורידות עוד יותר את ביטחונה עצמי. אתה כמובן מאוד צודק בדאגתך לבריאותה ובכלל, אך לדעתי, עליך להניח לה בנושא הזה, כי כמו שאתה אומר זה מעורר מתיחות. כשאישתך תהיה מוכנה לעשות שינוי ולטפל בעצמה היא תמצא מסגרת שמתאימה לה והיא מאוד תשמח ותיעזר בבעל תומך. עד אז עליך להמתין בסבלנות... בברכה מוניקה קרן