השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/06/2008 | 10:36 | מאת: אייל
בגיל 40 כרתו לי את הרחם, ומאז שמנתי כ - 10 ק"ג . אני אוכלת מאוד מסודר עושה ספורט ולמרות זאת עדיין אני סובלת מעודף שומן באיזור הבטן. מה עלי לעשות בכדי להפטר משומנים אלה שמפריעים לי מאוד.
16/06/2008 | 11:14 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, ניתוח לכריתת הרחם (עם או ללא השחלות?) יכול לגרום שינויים הורמונליים שעלולים להביא לעליה במשקל. עלייך להתיעץ עם דיאטנית באופן פרטני יותר: האם שינית את אורח חייך מאז הניתוח? מה את אוכלת כיום? כמה ואיזו פעילות גופנית את עושה? גם עם הגיל יש ירידה בהוצאה האנרגטית של הגוף, לכן ללא תוספת פעילות גופנית או הפחתה (מועטה) בצריכת המזון תהיה עליה איטית במשקל. צריך לבדוק את הגורמים הללו ולהחליט מה אפשר לשנות באורח חייך ובתזונה כדי להביא לירידה חזרה. בברכה מוניקה קרן