כדורים לדייאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 40 במשקל 80 ק"ג גובה 1.55 משקל עודף. ניסתי את כל סוגי הדיאטות מתחילה טוב ונשברת. אני רוצה לנסות את אחד הכדורים המפרסמים בכדי שיהיה לי כעזרה לדיאטה. שעות המשבר שלי הן שעות הערב לאחר ארוחת הערב. לרוב כל היום אני שומרת די טוב. חשבתי לנסות את 2דיאט , או סופר דיאט של גארד. יש לציין שאני לוקחת כדור רסיטל כל ערב. מחכה לתשובה חשוב לי מאוד להמשך הדרך.. בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סוזי, אין לי ניסיון עם הכדורים שציינת, לכן איני יכולה להביע עליהם דיעה. אחד מהם הוא ממש חדש בשוק. לגבי הבטיחות בשימוש תוך כדי נטילת רסיטל, עלייך להתיעץ אצל החברות המייצרות את הכדורים. הם יודעים מהם החומרים שהם שמו בכדור והאם יש אינטראקציה עם רסיטל. בברכה מוניקה קרן