שלום, מבקשת פרטים בקשר להרשמה לשיטת ההרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2008 | 20:39 | מאת: שרון
ביקרתי באתר האינטרנט של דר' לוי ורציתי לשאול : האם אפשר לדעת כמה עולה טיפול בשיטתכם ? היכן מתקיימים המפגשים ? האם יש הסדר להגעה אליכם עם קופות החולים ? ובכלל אך נקבעת שיטת הטיפול כקבוצתית או יחידנית תודה.
15/06/2008 | 13:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום שרון, התקשרי למרפאה לטלפון 03-6764880 וסיגל תיתן לך את הפרטים הדרושים. בברכה מוניקה קרן