שאלה חשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/06/2008 | 14:25 | מאת: -----
(באופן תיאורטי) מה יקרה אם במשך כחודש אוכל כ-100 עד 300 קלוריות ביום?
11/06/2008 | 17:31 | מאת: תמי19
בעקרון זה לא יפגע הרבה, בתנאי שאחרי חודש זה נפסק! רק תרדי במשקל,
15/06/2008 | 13:15 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את צפויה להיות בסכנה ממשית לתת תזונה ולבעיות רפואיות נוספות עם סימפטומים שונים. 100-300 קלוריות ליום הן הרעבה לכל דבר וחודש הוא פרק זמן מאוד ממושך להשאיר את הגוף במצב זה. בברכה מוניקה קרן