כנסו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני חייבת להוריד 2.5-3 ק"ג בשבוע.. אם מישו יכול לעזור לי ולהביא לי תפריט דיאטה אני אודה לו מאוד :-)
אורית שלום את רוצה להוריד כמעט 3 ק"ג בשבוע. מהו משקלך? מכמה קילוגרמים מיותרים את סובלת? האם את עושה פעילות גופנית ואם כן באיזה תדירות, איזה פעילות? התשובה לפיכך כפי שאת רואה מעט יותר מורכבת ולא תלויה אך ורק בתפריט. בכול אופן אני ממליץ לך לקבל הנחיות מדיאטנית ולא מגולשים לא רק לגבי תפריט אלא לגבי הבנה של כל התהליך שנקרא דיאטה. שינויי הרגלי חיים, אכילה, זיהוי סיבת העליה במשקל, המצב הבריאותי ועוד נושאים רבים. בהצלחה ד"ר לוי