שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני שורפת כ100 קלוריות במכשיר הסטפר,כמה אני יורדת במשקל?! אני אוכלת קורנפלקס,(קערה אחת עם חלב),3 פרוסות עם קוטג,סלט חסה,פסטה חזה עוף,או שניצל תירס,ובערב,יוגורט ... תודה רבה מראש..
שלום, איני יכולה לדעת. נתחיל מנתונים כמו מהו משקלך? גילך? גובהך? כמה פעמים בשבוע את מתאמנת? כדי לרדת 1 ק"ג במשקל צריך "לשרוף" 7000 קלוריות. למזלנו קלוריות נשרפות מכל פעילות שלנו ומקיומנו הבסיסי (פעולת הלב, הנשימה, זרימת הדם, פעילות מערכת העיכול וכו' וכו' כולם שורפים קלוריות והרבה). בברכה מוניקה קרן
אני בת 22, 1.63,שוקלת 70