מים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם 3.5 ליטר מים ביום זה בסדר? האם יש קשר או הגבלה של צריכת נוזלים לגודל הגוף (הכוונה למשקל נמוך נניח)?
שלום הילה, ההמלצות לגבי צריכת נוזלים תלויים בגיל, במין ופחות במשקל. בת כמה את? למה את שותה כל כך הרבה מים? האם זה מצימאון? מה צבע השתן שלך (עד כמה בהיר/ כהה)? בברכה מוניקה קרן
בת 20 162 49 קילו צבע שתן בהיר.... שותה כי כיף לי לשתות