חלבון הביצים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מוניקה שלום אני בן 65 מתאמן במכון כושר משקלי 79 קג' ואוכל במשך היום כ 12 חלבוני ביצים(חלבונים בלבד).שהם לעניות דעתי כ40-45 גר' חלבון בנוסף ירקות ושיבולת שועל האם כמות החלבון מספיקה ? תודה דודו
שלום דודו, 45 גרם חלבון מספקים לך רק כ-0.6 גרם חלבון עבור כל ק"ג ממשקל גופך, שזה אינו מספיק. עליך לקבל לפחות 0.8-1.0 גרם/ ק"ג ואולי אף יותר. אני מבינה שאינך אוכל כלל בשר, דגים ומוצרי חלב? אלו מקורות החלבון העיקריים. דגנים גם כן מכילים חלבונים, וכן קטניות. שילוב של דגנים וקטניות נותן חלבון באיכות דומה לחלבון מן החי. צריך לבדוק כמה בדיוק אתה צורך, כדי להשלים את המכסה. בברכה מוניקה קרן