כמה קלוריות,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/06/2008 | 07:56 | מאת: נטלי314
כמה קלוריות יש בלחם קל 1 [36 קלוריות] ובכפית מלאה בקוטג' 3% ועלה חסה, וכוס נס על בסיס חלב 1% ורשום על כל 100 מ''ל זה 51 קלוריות. ובנפרד כמה קלוריות יש בתפוח-בינוני, גזר [2], מלפפון, גמבה אדומה, עגבניה[גדולה], חצי בצל סגול[בינוני] תודה
08/06/2008 | 08:40 | מאת: מוניקה קרן
שלום נטלי, תוכלי להעזר במחשבון ולחשב את כל הערכים הרצויים לך http://www.goleango.com/show_calculator_heb.php?cat_id=3&art_id=9 בברכה מוניקה קרן