מה קורה עם אוכלים במשך תקופה פחות מ-1000 קלוריות ל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/06/2008 | 07:35 | מאת: רוית16
שלום מוניקה, כבר תקופה של בערך 4,5 חודשים שאני משתדלת לא לעבור את ה500 קלוריות ליום.. כולם אומרים לי שזה לא נכון לאכול ככה לא בריא, ואפילו מסוכן.. אני מבינה עכשיו שזה לא טוב לאכול ככה ולחיות על 500 קלוריות ליממה, אבל היתי רוצה לדעת מה קורה או מה יקרה עם אני ימשיך ככה, בבקשה הסבירי לי זה דחוף. חשוב להזכיר שהורדתי 37 קילו בחצי שנה אני בת 15 גובהי 1.65 ומשקלי היום 58 שקלתי 96.
08/06/2008 | 08:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום רוית, הרעבה ממושכת, כפי שאת גורמת לגופך, מביאה למחסורים תזונתיים באנרגיה, בויטמינים ומינרלים, שגורמים לפירוק שריר, פגיעה בתפקודי לב (שגם הוא שריר), נשירת שיער, אנרמיה (חוסר דם), עלולה להיות גם פגיעה בתפקוד המוח, עייפות, עצבנות, אוסטיאופורוזיס (הדלדלות העצם), ועוד. חלק מהפגיעות הפיכות, אך חלקן לא, ובמקרים חמורים זה יכול להביא למוות. איני מנסה להפחיד אותך סתם, רק להמחיש לך את הנזק שאת עושה לעצמך. כמובן שכל אלו חמורים בגילך, שזו אמורה להיות תקופה של התפתחות מואצת של מערכות הגוף. בברכה מוניקה קרן