שתייה בזמן אוכל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/05/2007 | 21:45 | מאת: הדס
שלום רב. האם מותר לשתות מים בזמן אוכל ( מדובר בכ-1 ליטר מים לארוחה). ובנוסף עוד שתייה במהלך היום. (כ-4 ליטרים סה"כ).
25/05/2007 | 11:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום הדס, באופן עקרוני אפשר לשתות מים בזמן הארוחה, אך כמות של ליטר נראית לי עצומה. כמות המים, נוסף למזון הנאכל בארוחה גורם להגדלת הקיבה ועלול אף להפריע לעבודתם התקינה של מיצי העיכול. בברכה מוניקה קרן