השמנה בגיל במעבר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/06/2008 | 21:30 | מאת: עינת
אני בת 50 בשנה האחרונה עליתי 10 קילו אני שוקלת 73 קיל וגובהי 160 , ברצוני לציין שאני שומרת על תזונה בריאה ונכונה ולמרות הכל לא יורדת במשקל, אני משייכת זאת לגיל המעבר..מה עליי לעשות על מנת לרדת במשקל, למרות שאני שומרת על תזונה נכונה ומקפידה לאכול נכון. תודה עינת
08/06/2008 | 08:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום עינת, עם הגיל יש ירידה במסת השריר בגופנו, במיוחד אם איננו פעילים גופנית, ולכן אנו נדרשים לפחות אנרגיה כדי לשמור על המשקל שלנו. אם את אוכלת אותו דבר כל הזמן, גם אז תעלי במשקל בערך 1 ק"ג בשנה. על אחת כמה וכמה אם את אוכלת יורת. כדי לרדת במשקל, כדאי לבדוק עם דיאטנית מה בדיוק את אוכלת ולצמצם את הקלוריות. ההרכב יכול להיות מצוין, אך הכמויות אולי צריכות להשתנות. בנוסף כדאי להגביר את הפעילות הגופנית. בברכה מוניקה קרן