שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 19 שוקלת 49 קילו מטר 55 . ירדתי בשנה 32 קילואפשר להגיד שלא בדיאטה נכונה פשוט אכלתי ארוחה אחת ביום . השאלה שלי כמה קלוריות אני צריכה לצרוך ביום ? אני אוכלת בבוקר פרוסת לחם קל ואולי בערב עוד פרוסה ואיזה פרי במשך היום אני שותה הרבה נס קפה . הפחד שלי הוא להשמין אבל בכל את הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות אני צריכה לאכול . ועוד שאלה אם עכשיו אני יתחיל לאכול למשל 1000 קלוריות האם אני יתחיל להשמין ? כי הגוף לא רגיל לאכול בכמויות כאלו. תודה
שלום ליאת, באופן נורמלי כדילשמור על משקלך היה עלייך לאכול 1300-1500 קלוריות ליום. מכיוון שכנראה פגעת בחילוף החומרים של גופך, כנראה שתצטרכי להסתפק בפחות. בכל אופן אינך יכולה להמשיך ולהרעיב את עצמך, לכן צריך לעשות קצת ניסוי וטעיה. אכלי לפחות 1000 קלוריות ביום ועם הזמן נסי להוסיף בהדרגה קלוריות נוספות. בברכה מוניקה קרן
סליחה על ההשתלטות אבל אני במצב דומה, האם אי פעם אוכל לצרוך את כמות הקלוריות "הרגילה"? זאת אומרת, האם כשאני עכשיו אעלה את הקלוריות אני אשמין אבל אחרי כמה זמן הגוף יתרגל, יבין שזה נצרך לו והוא יתאזן? או שזהו נזק בלתי הפיך?וכמה קלוריות לעלות למשך איזו תקופה? תודה!!!