אני ממש בסיכון חיים .
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 14 גובה 1.61 משקל 90+ וניסיתי מלא דברים ואני לא מצליחה תעזרו לי בבקשה .!
בבקשה תעזרו לי ..........
?
שלום גלית : את עדיין מאוד צעירה ויכולה להפחית את הסיכון בעתיד אם תפחיתי במשקל. מוטתך ההתחלתית צרכה להיות להפחית כ10-15 ק"ג, אם תעשי זאת על ידי שינוי אורח חיים - תזונה מאוזנת ופעילות גופנית אני בטוחה שתוכלי לרדת את כל הקילוגרמים שאת רוצה. עקב גילך הצעיר אני ממליצה לך להיעזר בדיאטנית, גם נראה לי שאת ממש זקוקה לעזרה. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי