האם זה נורמלי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/06/2008 | 15:51 | מאת: אור
שלום, גובהי 160 ומשקלי 75 ואני בת 35, התחלתי בדיאטה בשילוב ספורט לפני 3 שבועות. אני הולכת 4-6 פעמים בשבוע שעה ורבע. התפריט שלי בנוי כך שאני אוכלת כל 3 שעות: בבוקר09:00 נס קפה עם קורנפלקס, 12:00 פרוסת פשטידת ירקות עם ירקות(עגבניה, מלפפון), 15:00 מעדן עם תפוח, 18:00 פחמימות(לפני אימון)2 לחם קל עם טונה או ביצה וירקות או פרוסה מפשטידת ספגטי או תפו"א אפוי בתנור, 21:30 אחרי האימון אקטימל עם חטיף בריאות. ועכשיו... כולם אומרים לי שזה מעט מידי ולא נורמלי, האם את יכולה לומר לי כמה קלוריות בערך אני אוכלת לפי הפירוט והאם זה נורמלי לדיאטה או שאני צריכה לשנות משהו? רזיתי 3 ק"ג בשלושה שבועות והיד עוד נטויה... תודה וסליחה שזה מאד ארוך...
06/06/2008 | 07:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום אור, מקורבייך צודקים. התפריט מכיל כ-600 קלוריות בלבד, שזו הרעבה לכל דבר. עלייך כמעט להכפיל את כמות הקלוריות ביומית. זה מסוכן! בברכה מוניקה קרן
06/06/2008 | 09:48 | מאת: אור
אני אמורה להגיע למאזן קלורי שלילי אם אני רוצה להרזות, ואם בהליכה של שעה בקצב בינוני אני שורפת 300 קלוריות בערך (אולי אני טועה), אז לא יהיה לי מאזן קלורי שלילי אם אני אעלה את כמות הקלוריות... מה המלצתך? בעבר לא הייתי אוכלת יותר מ1200 קלוריות ביום כי הייתי אוכלת רק ארוחה אחת ביום (שגרמה לגוף לאגור...וזאת היתה הטעות שלי ) ואני חייבת להוריד את כמות הקלוריות ...לא???