דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/06/2008 | 15:22 | מאת: חן
שלום לכולם! אני רוצה לרדת במשקל, ולעשות זאת בצורה מסודרת ובריאותית. תוכלו להמליץ לי עך סדנאות או הרצאות של מומחים אני ממש רוצה להבין מה אני אוכלת , מה עלול לגרום לי כשאני אוכלת מאכלים מזיקים .. אני רוצה מעין "שטיפת מח" ולא כדורים ותרופות. ניסיתי כמעט את כל המוצרים שמדברים עליהם ושום דבר לא עוזר. תודה..
06/06/2008 | 07:07 | מאת: מוניקה קרן
שלום חן, במרפאתנו אנו משלבים בין טיפול תזונתי, העוסק בתזונה בריאה לירידה במשקל, תוך פיקוח רפואי, יחד עם טיפול קוגנטיבי התנהגותי שדרכו בודקים את הנקודות בהן את אוכלת מסיבות רגשיות, שאינן קשורות ברעב ונותנים פתרונות לכך. את מוזמנת לגלוש באתר www.drlevy.co.il ולהתרשם האם השיטה תתאים לך. בברכה מוניקה קרן