תחושת רעב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
למנהלי הפורום שלום רב, אנני יודע אם הגעתי למקום הנכון אבל בכל זאת, אולי תצליחו לעזור לי, בעייתי היא בעת השקמה מוקדמת בבוקר אני מרגיש רעב חזק, לפעמים על מצב עילפון... אני בחור בן שלושים פלוס, ולא סובל מבעיות שומן או תזונה, וספורטיבי בדר"כ, ללא בעיות או מחלות שונות. ובעיה זו הולכת ומתעצמת עם הזמן, חשוב לציין שבמידה ואני לא קם מוקדם, אז הכל בסדר, ואין לי את אותה תחושת הרעב, אשמח לישמוע את חוות דעתכם ומודה על כך מראש.
שלום שאול, כדאי לפנות לרופא המשפחה ולעשות בדיקת סוכר. יתכן ואתה קם עם רמות סוכר מאוד נמוכות ועל כן תחושת הרעב המוגברת (באיזו שעה זה ניקרא מוקדם?). בנוסף, כדאי לשבת עם דיאטנית ולבדוק מה אתה אוכל לפני שאתה הולך לישון ואיך זה משפיע על רמת הרעב שלך בבוקר למחרת. בברכה מוניקה קרן
למוניקה קרן, תודה רבה להתיחסות.. מוקדם בבוקר זה החל מהשעה 7:00 בערך, כך שאם בסופי השבוע אני קם אחרי 10:00 אין לי כלל את התחושה הזו, (תחושה חזקה של רעב על הבוקר..), אני יודע ומבין את גופי, דואג ומטפל בו, שמתי לב שתחושה זו הולכת ומתעצמת עם השנים.. לפעמיים זה ממש מעצבן, חשוב לציין, שאני כמובן אוכל לפני שאני יוצא בבוקר, בדר"כ כלל דגנים, או דברים משבעים אחרים, ואני דואג לאכול כ-4 פעמים ביום, כך שאני ממש לא מדכא את גופי, ואין לי צורך לעשות זאת (אני ניבדק מדי פעם, ואני אוכל הכל),, אבל על הבוקר זה לא נעים ומתחיל להדאיג.. (גם אני ממש לא מסוגל להכניס משהו לפה, חוץ משתיה, איך שאני פוקח עיניים). תודה מראש, אתן עושות שירות שאין שני לו.