בתבלינים יש קלוריות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/06/2008 | 15:26 | מאת: שלי34
עם כן כמה, ובאיזה תבלין:]
04/06/2008 | 07:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום שלי, בעשבי תיבול ותבלינים אחרים כמו מלח, פלפל וכד' כמעט ואין קלוריות ובכל מקרה כמותם זניחה. בברכה מוניקה קרן