לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/06/2008 | 21:50 | מאת: חנה
אני בת 27 ואמא לשניים , גובה 1.7 מ' ושוקלת 65 ק"ג. לפני הלידות הייתי מאד רזה ושקלתי 57 ק"ג. אני מרגישה נורא שמנה וכבר שנה וחצי אחרי הלידה השניה מאד מנסה לעשות דיאטה ולרדת במשקל אך ללא הצלחה, יש לכם אולי משהו/ רעיון/תפריט אוכל שיכול לעזור לי? אשמח מאד כי אני מאד רוצה לחזור להיות רזה כמו שהייתי. תודה רבה
08/06/2008 | 08:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום חנה, כמובן שגם עכשיו את במשקל תקין, אך אני מבינה שבעבר נהגת לשקול פחות ואת רצונך לחזור לגיזרתך הקודמת. לצערי אין לי פתרון טוב בשלט רחוק. אני ממליצה שתפני ליעוץ פרטני אצל דיאטנית שתלמד את אורח החיים שלך, מה את אוכלת, פעילות גופנית, מה השתנה מאז הלידות וכו'וכך תוכל להתאים עבורך תכנית להרזיה שתוכלי להתמיד בה. בברכה מוניקה קרן