אוכל בריא
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
השאלה שלי היא עם יש איפשהו אולי איזה רשימה מפורטת של מוצרים ישראלים והערכי תזונה שלהם?
שלום דוד, עפ"י חוק, על כל המזונות הארוזים יש סימון תזונתי וממנו ניתן ללמוד על ההרכב התזונתי של אותו מוצר. בברכה מוניקה קרן