המשך לשאלה דחופה D:
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/06/2008 | 12:19 | מאת: דנה:]
יש לי תיקון,גובהי הוא 1.64
03/06/2008 | 06:57 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, עפ"י משקלך ביחס לגובה ולגיל את רזה. ככל שאת פעילה יותר גופנית את יכולה לאכול יותר קלוריות במשך היום לשמירת המשקל. איני נותנת תפריטים במסגרת פורום זה. בברכה מוניקה קרן